20 ارديبهشت 1403

 

فروشگاه آرتام کالا ارائه دهنده انواع محصولات زیبایی، پزشکی و آرایشی دارنده نشان اعتماد الکترونیکی تحت نظارت وزارت صنعت، معدن و تجارت بوده که در سال 1402 بعنوان کسب و کار موفق در سطح کشور به دریافت تندیس طلایی و گواهینامه ISO 10006  نائل آمد.

ما با تمرکز بر سه ویژگی قابل اعتماد بودن، خدمات مشتری و منحصر به فرد بودن در کنار شما خواهیم بود. فروشگاه آرتام کالا در سالهای پیش توسط سرکار خانم دکتر معصومه شیخی تأسیس شد، این فروشگاه فعالیت خود را در بستر اینترنت و فضای مجازی آغاز کرده. هنگامی که خانم شیخی برای اولین بار شروع به فعالیت کرد، اشتیاق او به فراهم کردن بهترین تجهیزات و لوازم زیبایی او را به انجام تاسیس فروشگاه اینترنتی سوق داد. کار‌های روزانه به او انگیزه داد تا کار سخت و الهام بخش را به یک فروشگاه آنلاین پررونق تبدیل کند.

ما اکنون در سرتاسر ایران به مشتریانمان خدمات ارائه می دهیم، و از اینکه با شما عزیزان هستیم هستیم، بسیار خوشحالیم. امیدواریم از محصولات ما به همان اندازه که ما از ارائه آن‌ها به شما لذت می‌‌بریم لذت ببرید. اگر سوال یا نظری دارید، لطفا با ما تماس بگیرید.

شما عزیزان از طریق این فروشگاه می‌توانید محصولات ارائه شده و بروز ما را مشاهده و تهیه نمایید. همچنین فروشگاه اینترنتی آرتام کالا در صفحات محصول خود توضیحات جامعی درباره محصولات خود در اختیار شما قرار می‌دهد و طبق شعار {با آرتام کالا حس خوب خرید رو تجربه خواهید کرد} حقایق را در اختیار شما می‌گذارد و این امکان را فراهم می‌سازد که آگاهانه انتخاب نمایید و در صورت تمایل بصورت آنلاین محصولات را سفارش و خریداری نمایید.

و اینک در این وب ‌سایت بصورت کاملاً تخصصی به حوزه تجهیزات زیبایی می‌پردازد. برای برقراری ارتباط با ما از طریق بخش تماس با ما سایت با کارشناسان فروش تماس بگیرید.