20 ارديبهشت 1403

1-پرداخت از طریق درگاه اینترنتی :

پرداخت از طریق درگاه آنلاین بانک ها ی عضو شتاب سریعترین و آسانترین روش پرداخت می باشد لذا با در اختیار داشتن یکی از کارتهای بانکی عضو شتاب از جمله بانک ملی، ملت، صادرات، پارسیان، تجارت، کشاورزی، سینا، پاسارگاد و..... میتوانید مبلغ فاکتور را پرداخت نمایید .

 لازم به ذکر است که پرداخت موفق مبلغ سفارش به منزله ثبت قطعی این پرداخت برای خرید شما بوده و در صورت امکان نسبت به تماس و اطلاع دادن به مدیریت سایت آرتام کالا اقدام فرمائید تا سفارش شما به صورت خودکار وارد مراحل آماده سازی و ارسال شود.

 

2-پرداخت از طریق کارت به کارت :

آن دسته از کاربران و خریداران که امکان پرداخت اینترنی سفارش خود را ندارند می توانند با استفاده از دستگاه خود پرداز کارت به کارت و یا از طریق موبایل بانک هزینه سفارش خود را کارت به کارت نمایند .

کارت به کارت: در این روش مشتریان می توانند مبلغ سفارش خود را به یکی از شماره کارت هایی که در زیر درج شده است واریز و شماره رسید واریزی خود را در قسمت مشخص شده وارد نمایند. جهت پرداخت به صورت کارت به کارت می‌توانید از دستگاه های عابر بانک و یا کارت به کارت اینترنتی استفاده نمایید .

 

شماره کارت های مربوطه مدیریت سایت آرتام کالا :

 

 

درباره فروشگاه آرتام کالا :

 

✔️آرتام کالا به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های اینترنتی در حوزه تجهیزات زیبایی، پزشکی، آرایشی و بهداشتی با بیش از چند سال تجربه، با پایبندی به اصول، مشاوره خرید، گارانتی تعویض کالا و تخفیف های همیشگی کالا موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر، به یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های اینترنتی ایران تبدیل شود. با آرتام کالا حس خوب خرید رو تجربه خواهید کرد.

 

✔️دارای نماد اعتماد الکترونیکی از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت ایران.